4 תשובות
את האמת את האמת? כן
כדאי לעשות גשר או משהו
אבל תאהבי את עצמך:) אל תשתני בגלל אחרים
לא הכי נורא אם יש לך פנים יפות
לא יודעת, לדעתי זה חמוד
בכל אופן הכל יותר טוב מהשיניים שלי
הלסת שלי הפוכה ככה שאני לא יכולה לחייך רגיל
לא