3 תשובות
לא משנה אם באוטובוס או במקום אחר, השאלה היא אם תתחיל איתה באלגנטיות, בצורה מכובדת אז זה בסדר. זה גם אנדיבדואלי לכל בחורה, אם היא פתוחה להכיר, או שיש לה חסם רגשי, עקב חויה קשה שהיא עברה, זה מאוד אנדיבדואלי, לכן תתחיל עם בחורה באלגנטיות
שואל השאלה:
מה הכוונה אלגנטית? אני לא מטריד או משהו כזה... נראה לי
אם אני אחמיא לה על חולצה או משהו זה יהיה בסדר?
מה הכוונה אלגנטית? אני לא מטריד או משהו כזה... נראה לי
אם אני אחמיא לה על חולצה או משהו זה יהיה בסדר?
אנונימי
ברור שכן, תחייך אליה, אם היא תשיב לך חיוך, תאמר לה, יש לך חיוך יפה
באותו הנושא: