5 תשובות
שואל השאלה:
ניראה לי windos7
אנונימית
תחפש libreoffice. זה בחינם ומהיר ונוח יותר
הכוונה לווינדוס, זה חשוב, איזה יש לך? 7 או xp?
שואל השאלה:
מה זה?
אנונימית
איזו מערכת הפעלה יש לך?