5 תשובות
לא קראתי אותו
אבל יש ספר ממש יפה שקוראים לו "אוהבת לא אוהבת"
אני ממש רוצה לקרוא אותו, גם אני אוהבת סגנון ספרים כמו שלך
אל תסתכלי אחורה
מחפשי הנשמות - הרג אותי לגמרי, בכיתי בחלק מהקטעים
גם הגן הכימי אבל זה פחות רומנטי ממחפשי הנשמות
תיכנסי לאתר סיפורים
חום!