4 תשובות
תגידי שלא בא לך קרבי (זה זכות דל כל בן אדם לשלול קרבי
LTC
אני עכשיו בהכשרה של לוחם איסוף קרבי וזה באמת חיל איכותי וטוב ואני יכול לתת לך בנות לוחמות לדבר איתן אם תרצי אולי לשמוע קצת בכל זאת
שואל השאלה:
הבעיה היא שהפעם הבאה שאני אוכל לחתום וויתור זה ביום הגיוס ואני מפחדת שאני אהיה פקידה בסוף...
שואל השאלה:
אני אשמח תומר