3 תשובות
שואל השאלה:
למאמי:d
לא הבנתי כלום... תוכלי להסביר בפשטות?
אנונימי
הסיבה לכך שהגברים מצווים לעשות את כל הדברים האלה בעוד כשהאישה חא צריכה היא בגלל שהאישה ברוחה יותר קרובה לאל וכדי "לזכור" אותו היא לא צריכה לעשות כל אלה.. ובגלל שלגבר יש ייצר חזק ודעתו מוסחת בקלות אז עליו לעשות את כל הדברים האלו כדי "לזכור" את האל.. כך שבשורה תחתונה הנשים יצאו מרווחות:)) אגב, למדתי את זה במחשבת ישראל שנה שעברה..
תלוי מי מסתכל על זה.. אני חושבת שזה קיפוח.. לא מעריכים בנות מספיק בשביל שנעלה לתורה או נניח תפילין בתכלס לא נותנים לבנות לעלות לתורה כי מפחדים שנחלל את המקום.

עוד סיבה.. זה גם קיפוח כי לכל בת צריכה להיות את הבחירה אם לעשות את זה, כמו שבנים בוחרים אם לקרוא תפילין גם לבנות צריכה להיות זכות בחירה.
באותו הנושא: