9 תשובות
כן
מאוד אוהב!
מטרידות
לא קרה לי עדיין אבל כשיקרה אני יגיד לך...
כן ברור מה אין לאהוב פה?
תחייכי, מי לא התאהב בך.
זרם לי..
כל אחד אוהב שמחייכים אליו
חח ברור
תלוי מי מחייכת, הילדה שאני אוהב או הפרחה של הכיתה אז...