2 תשובות
אם היית אחראי זה אומר שסומכים עליך! והחששות שלך מובנים אבל בהמשך הכל יעבור.
זה טבעי שזה פעם ראשונה, יש חששות כמו בכל דבר חדש:)
מסכים עם התשובה מעל תטפח על השכם שעשית זאת, אם נתנו לך אחראי כנראה שיודעים שתעמוד בזה בצורה טובה.
עם הזמן הביטחון יעלה עם הניסיון

בהצלחה
חג שמח