3 תשובות
איך מתקשרת ההערכה לאהבה שלה אלייך?
בכל אופן יש שני פנים ל"אהבה" הזו.
יש הבדל גדול בין להגיד ללעשות.
היא יכולה לדבר ולדבר,
אבל אם זה לא מתבטא במעשים אני הייתי מפקפק בנושא.
בכל אופן יש שני פנים ל"אהבה" הזו.
יש הבדל גדול בין להגיד ללעשות.
היא יכולה לדבר ולדבר,
אבל אם זה לא מתבטא במעשים אני הייתי מפקפק בנושא.
כשהיא תגיד לך שהיא אוהבת אותך תענה "רואים" או "כן... משהו..."
אתה יכול לשים בתור סטטוס "לכולם אכפת רק כשמאוחר מדי". "מעריכים את מה שיש כשכבר אין"
אתה יכול לשים בתור סטטוס "לכולם אכפת רק כשמאוחר מדי". "מעריכים את מה שיש כשכבר אין"
אנונימית
אתה אוהב אותה?.. תגיד לה שתפתח את העיניים ותסתכל עד כמה משקיעים בה ותומכים ועושים הכל בשבילה והיא סתם זורקת את זה לפח... להציב מראה לפנים
באותו הנושא: