4 תשובות
אז יש לך את התשובה את בתהליך עם עצמך
אנונימי
שואל השאלה:
אני ממש לא שונאת את עצמי
אני סבבה לגמרי עם עצמי
ובאמת התחלתי לאהוב את עצמי
אנונימית
את לא שלמה עם עצמך
באותו הנושא: