11 תשובות
לדעתי כשנשבר הלב אין צורך לשמוע שירים עצובים כי זה יותר מדכא ונכנסים לזה חזק וקשה לצאת מזה..
אבל אם את רוצה.. adele- set fire to the rain זה שיר שתמיד גורם לי להתחבר לעצב..
תרגישי טוב:-)
אבל אם את רוצה.. adele- set fire to the rain זה שיר שתמיד גורם לי להתחבר לעצב..
תרגישי טוב:-)
broken strings
beware
no promises
beware
no promises
christina aguilera -hurt
כשהלכת של שירי מימון
זה
קישורים מצורפים:
מאז הלכת שקד קוממי
beyonce - broken hearted girl
christina aguilera - hurt
coldplay -fix you
הראל סקעת - ואת
christina aguilera - hurt
coldplay -fix you
הראל סקעת - ואת
שירים ישנים ורגועים. שירים של חוה אלברשטיין באופן ספציפי
שירים של רון כהן.
שירים של נומי.
שירים של שוג
שירים של נומי.
שירים של שוג
השיר הזה!
תקראי את המילים, הן ממש צובטות את הלב ולדעתי הוא הכי משחרר
תקראי את המילים, הן ממש צובטות את הלב ולדעתי הוא הכי משחרר
קישורים מצורפים:
.
באותו הנושא: