11 תשובות
לדעתי כשנשבר הלב אין צורך לשמוע שירים עצובים כי זה יותר מדכא ונכנסים לזה חזק וקשה לצאת מזה..
אבל אם את רוצה.. adele- set fire to the rain זה שיר שתמיד גורם לי להתחבר לעצב..
תרגישי טוב:-)
broken strings
beware
no promises
כשהלכת של שירי מימון
זה
מאז הלכת שקד קוממי
beyonce - broken hearted girl
christina aguilera - hurt
coldplay -fix you
הראל סקעת - ואת
שירים ישנים ורגועים. שירים של חוה אלברשטיין באופן ספציפי
שירים של רון כהן.
שירים של נומי.
שירים של שוג
השיר הזה!
תקראי את המילים, הן ממש צובטות את הלב ולדעתי הוא הכי משחרר
.