8 תשובות
דניאל, וויליאם*~* (זה סתם שמות שאני אוהבת... חח לא ממש חושבת על ילדים עכשיו)
חמסה חמסה חמסה
רין
אנונימית
למה את חושבת של השמות של הילדים שיהיו לך? ואם את ובעלך תבחרו שם שאתם תאהבו? ואם בכלל תהיי לסבית? תהני מהחיים מה את חושבת על ילדים
אנונימית
שואל השאלה:
אני פשוט מתאמת עם בעלי לעתיד מעכשיו..
שואל השאלה:
למה מינוסים?
דנה, יובל, אורי... שיהיו רק בנות אמן!
רותם, גל