8 תשובות
ברור לשאול בשביל לא לאכול סרטים
תלוי עד כמה אתם לברים קרובים אם חברים קרובים אז את יכולה להרשות לעצמך להגיד למה כי בדרך כלל זה לא ממש מנומס ואם סתם ידידם כזה אז עדיף להגיד טוב
איך זה לא מנומס בידיוק, בן אדם שואל למה, אם האחר לא רוצה להגיד למה זה כבר עיניין שלו, היא אעשתה את שלה, זה לא כאילו היא שאלב איפה הוא/ היא גר אומשו
עם הוא היה קרוב אלי כנראה שכן
אני ישאל למה,- כי הכפת לי..
טוב זה נשמע כאילו את כועסת, או שתעני סבבה או שתשאלי למה
תלוי בקירבה בינכם.
למה, מה הבעיה לישאול פשוט בא לך לדעת למה