התחברות
הרשמה
אני אוהב ילדה 2 וחצי שנים מתחתיתי זה בסדר לאתחיל איתה קשר?
14 באפריל 2012, 22:26
אהבה
יחסים
בני נוער
אהבות נעורים
2 תשובות
זה בסדר גמור!
ק
קווקזית בדם
ברור שכן אתה בן זה לא בעיה..!
ה
היפה בנשים!!
באותו הנושא:
ילדה בת 12 וחצי ובן 14 וחצי 15 ככה, הולך?
אמא שלי הכניסה לי לראש שבנים לא אוהבים בנות שמנות, אני ילדה מלאה ויש לי בטן ומה שהיא אמרה הוריד לי את הביטחון לרצפה, יש כאלה שאוהבים בנות שמנות?
אני מאוהב בילדה שנה...
יש איזה ילד שמאוהב בי 5 שנים+ וגיליתי את זה רק עכשיו
אני מאוהב בילדה כבר שנה וחצי ואני לא יודע מה לעשות. אוף...
חינוך ילד נגד אלימות - איך מחנכים ילד בן שנתיים וחצי לא להרביץ?
חיסונים לילד בן שנה וחצי - לילד בן שנה וחצי איזה חיסון כדאי לעשות (אני אמא טריה)? תודה לעונים.
בנים איזה סוג בנות אתם אוהבים? ילדה טובה שהמורים אוהבים אותה או ילדה קצת חצופה למורים אבל בכללי היא חמודה וכיף איתה
הגיוני שאני ילדה חרא וקנאית לזה שמישהו שאהבתי כשנה וחצי מאוהב עכשיו מאוד בחברה הכי טובה שלי, והיא סתם מתעלמת ממנו
בנים- סתם שאלה איך אתם מתנהגים לילדה שאתם מאוהבים בה?
אומרים שלוש שנים וחצי או שלוש וחצי שנים?