3 תשובות
בדרך כלל אני מתאפרת איפור מלא.
כשאין זמן או לא במקום אני רק מסתירה את הפצעים...
כשאין זמן או לא במקום אני רק מסתירה את הפצעים...
אנונימית
אני
אנונימית
אני חהחה
באותו הנושא: