12 תשובות
אולי
ממש לא. רוב הסיכויים שגם לא אשים לב אליהן.
ממש לא, יש לי איזה 5 נקודות חן רק על הפנים.
שואל השאלה:
יש לי איזה קצת נמשים על האף ואיזה שתי נקודות חן בלחי ואני לא יודע אם אשכרה לשים קצת מיקאפ של אמא שלי כי אני מרגיש מכוער בגלל זה
אנונימי
לדעתי לא! אל תסתיר את עצמך, זה לא משהו נורא.
אני חושבת שנקודות חן לגבר זה ממש מושך.. זו רק דעתי.
ולמלא אנשים יש נקודות חן מהשמש זה לגיטימי לגמרי
לא אל תסתיר, נקודות חן זה מושלם.
עצוב לי שלא מכבדים את הטעם של כולם וישר עושים מינוסים...
לא מה אכפת לי מצידי שהכינה נחמה תטייל לך בפרצוף
-+-
יאוו נמשים
נקודות חן זה ממש לא מה שיוריד לי ממישהו
זה דווקא דיי חמוד
בכל אופן, לא לשים מייקאפ בשביל להסתיר, זה לא משהו שאתה צריך להתבייש בו
ועכשיו בכנות, אם מישהי לא תרצה אותך בגלל שלוש נקודות חן על הלחי ונמשים, לא מגיע לה אותך..
בכלל לא, לדעתי זה מוסיף
באותו הנושא: