2 תשובות
תשובה בדיליי, אבל אף פעם לא מאוחר מדי. אני כותבת באתר את סיפור הפנטזיה בהמשכים- "זה לא אומר כלום":)
שואל השאלה:
בא לי שפשוט ישלחו לי סיפורים יפים. בא לי לקרוא.
בא לי שפשוט ישלחו לי סיפורים יפים. בא לי לקרוא.
באותו הנושא: