2 תשובות
המבחנים האחרים לא נכנסים לך בכלל לבגרות אלא רק לתעודה הסופית של בית הספר.
אצלנו לפחות המתכונת היא המגן, המגן הוא ציון של מבחן שבינו לבין הציון של בבגרות עושים ממוצע ובדרכ כדאי להשקיע למתכונת יותר כי זה יכול ממש להציל
בתעודת הבגרות רשומים כל המקצועות בטור זה פשוט כמו טבלה וזה מתחלק לפי יחידות נגיד
יחידה אחת יחידה שניה ושלישית ויש ציון בכל ריבוע ובסוף עם המגן ביחד ממוצע של הכל והציון הסופי (:
מבחנים רגילים - מהווים ציון בתעודה, רגיל.
מתכונת = מגן - במהלך השנה יהיו לך מתכונת עד שתי מתכונות, הן בעצם מסכמות את החומר ומדמות בחינת בגרות.
בגרות - טופס שבו את עונה על השאלות, לא משהו רציני, אין מה להילחץ כמובן. כל בגרות והמבנה שלה, תחפשי ברשת כדי לראות דוגמות.
הציון הסופי מהווה 50% מגן ו-50% בגרות אלא אם פתחו לך דפרינציאלי.