3 תשובות
ultraviolence
של לנה דל ריי

השיר הכי אהוב עלי
ואני בוכה ממנו כל פעם מחדש.
אהממ יש הרבה אבל הכי יפה זה מאושרת של עומר אדם
הממ וואו זו שאלה קשה
הייתי הולכת על "מאה השירים הכי יפים"