3 תשובות
ultraviolence
של לנה דל ריי
השיר הכי אהוב עלי
ואני בוכה ממנו כל פעם מחדש.
של לנה דל ריי
השיר הכי אהוב עלי
ואני בוכה ממנו כל פעם מחדש.
אהממ יש הרבה אבל הכי יפה זה מאושרת של עומר אדם
הממ וואו זו שאלה קשה
הייתי הולכת על "מאה השירים הכי יפים"
הייתי הולכת על "מאה השירים הכי יפים"
באותו הנושא: