3 תשובות
אני בגובה 190 אז זה נמוך לי מידי אבל אני בטוח שיש המון גברים שזה בכלל לא יפריע להם.
לא,
ארצה שילדיי יהיו גבוהים
והיא נמוכה מאוד
סליחה על הכנות
ארצה שילדיי יהיו גבוהים
והיא נמוכה מאוד
סליחה על הכנות
אני אישית לא.
אנונימי
באותו הנושא: