3 תשובות
אני אישית לא הולכת לא בגלל שזה פאדיחה, זה פשוט יהיה משעמם לדעתי.
אבל יש כאלה שפשוט הולכות אם חברות ונהנות באותה מידה.
אבל יש כאלה שפשוט הולכות אם חברות ונהנות באותה מידה.
בת כמה את?
לכי עם חברות
באותו הנושא: