11 תשובות
הגיע הזמן באמת. תמיד רק אנחנו?
שכל הכבוד שיש אומץ, וזה לא משהו רע - ההפך זה טוב ובוגר
אמן!
חח..
זה סבבה לדעתי, מראה אומץ.
מי אמר שבנים חייבים להתחיל עם בנות ולא בנות עם בנים?
חח חח חח אני אחת מאלה..
אבל אנחנו סתם צחוקים ומסתלבטחם וזה
אבל זה ממש כיף
ולפעמים יוצא מזה משהו
כי בנים אוהבים בנות זורמות
אבל יש כאלה שיחשבו פדיחה וזה
אבל זה ממש לא ככה
אנונימית
תאמת שלי אין בעיה אני פשט לא יודעת איך חח. אבל אין לי בעיה לעשות לעצמי פדיחות (זה מצחיק עם חברות) כל עוד זה לא בעיר שלי
שכל הכבוד להן שהן לא חושבות שהבנים צריכים לעשות את הצעד הראשון
סבבה.
שיש להן חתיכת אומץ
יש להן ביטחון עצמי, לא ממש אכפת להן מה יחשבו וזה ממש טוב.
זה נחמד... אבל לא מתקדם -_-