2 תשובות
רק אם אתה יודע בוודאות שחסר שמן.
הבעיה היא שכשהמנוע חם השמן מפוזר בכל חלקי המנוע ולא מרוכז באגן השמן למטה ואז המדיד לא מראה כמות נכונה ועלולים להכניס יותר מדי שמן שזה עלול לגרום ללחץ שמן גבוה ובעיות אחרות.(וזו הסיבה שאין משמעות לבדיקת שמן שמציעים בתחנות דלק)
כדאי לבדוק שמן בבוקר אחרי שהמנוע נח והאוטו היה במצב מאוזן ולא בעליה או בירידה ואז להוסיף רק כמה שצריך.
לא, נקודה.
צריך בכל זאת ולמשל נסעת כבר x קילומטרים?
חכה לפחות 10 דקות ותן לרכב להתקרר, חכה כמה שיותר ורק אז תוסיף את השמן.
אל תתרגל לזה, מוסיפים שמן אך ורק כשהמנוע קר לגמרי, לא לפני.
באותו הנושא: