6 תשובות
זה פונקציה של כמה כסף יש לך ועל מה אתה מעדיף לשים אותו
ברור שעדיף חדש ואז לרוב אתה יותר רגוע ברמת תקלות
אבל מי שיותר מוגבל בכסף ילך על יד-שניה
מחברת ליסינג 0 ק"מ יד ראשונה- תקבל זול מהיבואן אך ייתכן שתרשם יד 2
תלוי מאד.
באופן כללי, אם אתה מכיר את הבן אדם היטב ואתה סומך עליו לחלוטין אז כנראה שעדיף יד שנייה.
אם אתה לא, וזה סתם מישהו שהגעת אליו דרך מודעה כזאת או אחרת, אז אני חושב שעדיף ללכת למגרש מכוניות של חברה גדולה (אלבר וכו') - ההיצע הרבה יותר גדול כך שתוכל לבחון מספר גדול של מכוניות וסביר שתמצא משהו שימצא חן בעיניך. רק תוודא שאתה בודק את הרכב במקום חיצוני לפני שאתה שם כסף -חשוב כדי שלא תקנה חתול בשק.
מעבר למה ש tovli כתב נכון לדעתי, לחברות כמו אלבר יש גם רכבים עם 0 ק"מ במחירים הרבה הרבה יותר זולים מיבואן וזה פותח לך אולי עוד אפשרויות.
מכוניות 0 ק"מ אפשר למצוא בהרבה חברות, אבל שים לב שרק באלדן יש לך את האופציה להחזיר את הרכב עד 30 יום מיום הרכישה. זה משהו שאין אותו בארץ ונותן לך חופש בחירה הרבה יותר גדול.
קובי
חייבת להוסיף על אלדן שזו חברה עם רכבים איכותיים ואמינים. אם כבר אתה לא הולך על יד שניה בפורמט הקלאסי מיד 2 אז כדאי גם לבחון שם אופציות
באותו הנושא: