התחברות הרשמה

אני אובססיבית מדי לחבר שלי אני גם יותר מדי טובה וחלשה מולו איך אני יכולה להיות פחות אובססיבית וקצת רעה?

15 במאי 2016, 21:19
אובססיותנפשהתמכרויותגעגועים    
תשובה אחת
פשוט תתחילי לתפוס אותו קצר קצת זה טוב לפעמים
ד
דרקולה!
באותו הנושא:
בנות מה הייתן עושות אם החבר שלכן היה חלש יותר מכן מבחינה פיזית?
בנות הייתן יוצאות עם בן שהוא יות חלש מכן פיזית וגם נראה יותר חלש ושחיף בגוף?
אתם נראים יותר טוב מחברים שלכם או שחברים שלכם נראים יותר טוב מכם?
אוף, אני נהייתי אובססיבית לחבר שלי, זה לא עושה לי טוב, איך להפסיק את זה?
אני אובססיבית לחבר שלי, מה לעשות?
מרגישה אובססיבית ולא טוב לי.. פירוט
למה כשבת אובססיבית לחבר שלה היא נשמעת מטורפת אבל כשבן אובססיבי לחברה שלו הוא נחשב חמוד?
איך להפסיק להיות אובססיבית לחבר שלי?
איך להפסיק להיות אובססיבית לחברה ממש טובה?
מתחילה להיות אובססיבית למישהו שיש לו חברה..
הפסקת הערצה אובססיבית - איך להפסיק עם הערצה אובססיבית?