4 תשובות
אני די בטוח שיש שם ווי פיי כל הזמן, אבל אולי זה עולה כסף אז תבררי בספינה, ואם יש לך ווצאפ אז אפשר להתקשר משם זה סבבה
אין, ותתקשרי לחברת הסלולר שלך תבררי מחירים לחבילות ואם זה משתלם כי שוב, אין כל כך קליטה על האוניה.
שואל השאלה:
וכמה היא עולה?
אין וואיפי על האונייה?
אנונימית
את צריכה לעשות חבילת גלישה בחול, בדרכ אין ממש קליטה על האוניה