11 תשובות
זה בסדר, הוא עצוב כי הוא לא מבין מה קורה סביבו והוא לא רגיל לאנשים, הוא התרגל לאחרים ותאום לקחו אותו מהסביבה הטבעית שלו. פשוט תהיו איתו הרבה וזה יעבור לו בקרוב..
הוא לאט לאט יתחיל להתרגל לסביבה החדשה, בינתיים תלטפי אותו או תשחקי איתו...
לתת לו קצת לנוח
ללטף אותו
פשוט להתנהג אליו טוב
ללטף אותו
פשוט להתנהג אליו טוב
מזל טוב על האימוץ:) עשיתם מעשה שהוא לא מובן מאליו!
הכלב מבולבל ולא רגיל לכל זה, תנו לו שבוע והוא כבר יהיה רגיל לזה.
אם הוא עדיין עצוב, תבדקו בעיות רפואיות (או שהמצב שלו חס וחלילה מתדרדר) ( למרות שאני באמת מאמינה שזה מהמקום החדש שהוא עבר אליו)
הכלב מבולבל ולא רגיל לכל זה, תנו לו שבוע והוא כבר יהיה רגיל לזה.
אם הוא עדיין עצוב, תבדקו בעיות רפואיות (או שהמצב שלו חס וחלילה מתדרדר) ( למרות שאני באמת מאמינה שזה מהמקום החדש שהוא עבר אליו)
שואל השאלה:
עכשיו כולם הלכו לישון וגם אני הולכת.. הוא בוכה ונובח כזה.. יאו מזה?: (
עכשיו כולם הלכו לישון וגם אני הולכת.. הוא בוכה ונובח כזה.. יאו מזה?: (
אנונימית
הוא עצוב כי הוא לא רגיל הוא רגיל להיות באיפה שהוא היה בסורגים בכלוב
הוא יתרגל:) ותיראי כמה הוא יאהב אותך
תני לו לישון איתך פעם אחת ותוציאי אותו אפילו תכירי לו כלבים אולי הוא מרגיש סגור כזה
וברור שביום הראשון שתאמצי הוא יתנהג ככה או שהוא לא רגיל.. או שזה חדש לו כזה:)
נ. ב כל הכבוד לכם שאימצתם כלב מלא כלבים מתים רק בגלל שלא מאמצים אותם..
הוא יתרגל:) ותיראי כמה הוא יאהב אותך
תני לו לישון איתך פעם אחת ותוציאי אותו אפילו תכירי לו כלבים אולי הוא מרגיש סגור כזה
וברור שביום הראשון שתאמצי הוא יתנהג ככה או שהוא לא רגיל.. או שזה חדש לו כזה:)
נ. ב כל הכבוד לכם שאימצתם כלב מלא כלבים מתים רק בגלל שלא מאמצים אותם..
אנונימית
אם יש לכם אפשרות, שישן עם מישהו בחדר או שמישהו ילטף אותו עד שהוא יירדם.
שואל השאלה:
תודה לכם. מקווה שהכל יסתדר. זה גם הגיוני שהוצאנו אותו ואחר כך שעלינו הביתה אז אחרי כמה זמן הוא שוב עשה את הצרכים שלו אבל בבית? איך להרגיל אותו שיעשה רק בחוץ? כי הורדנו כבר..
תודה לכם. מקווה שהכל יסתדר. זה גם הגיוני שהוצאנו אותו ואחר כך שעלינו הביתה אז אחרי כמה זמן הוא שוב עשה את הצרכים שלו אבל בבית? איך להרגיל אותו שיעשה רק בחוץ? כי הורדנו כבר..
אנונימית
ברור שזה הגיוני.
תראי, הוא לא מחונך לגור בבית, הוא לא יודע שהוא צריך לעשות צרכים במקום אחד, הוא חדש באיזור שלכם.
ברגע שהוא יתרגל לבית שלך, למשפחה שלך ולשכונה שלך, הוא יבין שהוא צריך לעשות צרכים בחוץ, והוא לא יבכה ככה.
תראי, הוא לא מחונך לגור בבית, הוא לא יודע שהוא צריך לעשות צרכים במקום אחד, הוא חדש באיזור שלכם.
ברגע שהוא יתרגל לבית שלך, למשפחה שלך ולשכונה שלך, הוא יבין שהוא צריך לעשות צרכים בחוץ, והוא לא יבכה ככה.
תלמדו אותו ותגידו לו לא ואל תכעסו בהתחלה
אני יודעת שכלבים עושים צרכים בבית זה מיידע על לעשות תריח שלהם יותר חזק בבית
והוא אולי פוחד והוא עושה
או שפשוט כל יום שלוש פעמים ביום תוציאי והוא יתרגל:)
אני יודעת שכלבים עושים צרכים בבית זה מיידע על לעשות תריח שלהם יותר חזק בבית
והוא אולי פוחד והוא עושה
או שפשוט כל יום שלוש פעמים ביום תוציאי והוא יתרגל:)
אנונימית
חח בא לי כלב גם
באותו הנושא: