התחברות
הרשמה
איך אתם מתארים ילדה בשם נויה?
17 במאי 2016, 17:57
שמות
תיאור
תכונות
מראה
תשובה אחת
תחושת בטן אומרת לי שבדוק יש לה שיער ארוך.
אנונימי
באותו הנושא:
לדעתי נוי והדר אלה שתי ילדות חצופות מה אתם חושבים?
איך הייתם מתארים ילדה בשם אכזבה?
לאמא של נויה יש 4 ילדות שיר שירה שיראל ו..?
אחותי ילדה בת והיא מתלבטת בשמות תעזרו;) אמור (אהבה בספרדית ) או, נוי
אני בת 16, אני ילדה טובה, אבל אין לי ביקוש כמו שמתארים את זה.
איך הייתם קוראים לבת שלכם? נויה/נוי ולמה
איזה שם יותר יפה נוי או נויה?
איך הייתם מתארים ילדה בשם לורן? והשם יפה?
איזה שם יותר יפה, נוי או נויה?
איזה שם יותר יפה לדעתכם? נוי או נויה?
תתארו מישהי בשם נוי/נויה?