5 תשובות
את בסדר גמור לא צריך שום דיאטה.
את צריכה לעלות.

קישור לאתר:

תשתמשי במחשבון של הגובה.

אני 165 ס"מ ומשקל 45 ק"ג ואני בסדר אז מה בשבילך די הפתיע אותי.

את יכולה ללכת לדיאטנית או לרופא/ת משפחה..

אני גם כמוך!:)
פשוט קצת יותר במשקל עוד 3-4 xd
לא צריך שום דיאטה! זה בסדר.. אני חושבת שאת אפילו צריכה להעלות בכמה ק'ג
אני חושבת שאת שוקלת בסדר לגובה שלך.