5 תשובות
את בסדר גמור לא צריך שום דיאטה.
את צריכה לעלות.
קישור לאתר:
תשתמשי במחשבון של הגובה.
אני 165 ס"מ ומשקל 45 ק"ג ואני בסדר אז מה בשבילך די הפתיע אותי.
את יכולה ללכת לדיאטנית או לרופא/ת משפחה..
קישור לאתר:
תשתמשי במחשבון של הגובה.
אני 165 ס"מ ומשקל 45 ק"ג ואני בסדר אז מה בשבילך די הפתיע אותי.
את יכולה ללכת לדיאטנית או לרופא/ת משפחה..
קישורים מצורפים:
אני גם כמוך!:)
פשוט קצת יותר במשקל עוד 3-4 xd
פשוט קצת יותר במשקל עוד 3-4 xd
לא צריך שום דיאטה! זה בסדר.. אני חושבת שאת אפילו צריכה להעלות בכמה ק'ג
אני חושבת שאת שוקלת בסדר לגובה שלך.