7 תשובות
תראו סרט, תדברו, תלמדו... יש מלא מה לעשות!, או שתלכו לישון חח
תראו סרט או משהו:)
תאוננו מצצו אחת לשניה..
אנונימי
שואל השאלה:
מאוד בוגר מצדך..:o
מאוד בוגר מצדך..:o
שואל השאלה:
אנחנו מתחילות מחר ב 12 בגלל שאין לנו 4 שיעורים ראשונים!
אנחנו מתחילות מחר ב 12 בגלל שאין לנו 4 שיעורים ראשונים!
תעבדו על אנשים בטלפון תראו סרטים מצחיקים
אינלכן מחר בצפר?!?! o______o
באותו הנושא: