3 תשובות
the same story
אנונימית
אני עושה עם חברים של שותים מקסימום קצת בירה.
כל כך מבינה אותך אני וחברות שחי לא הולכות כי אנחנו יודעות שאיכשהו יגיע לשם אלכוהול,
אל תתבישיי בזה או משהו זה בסדר גמור.