2 תשובות
לדעתי 100 זה הזול ומעטים המורים במחיר הזה
110-120 זה נורמלי
130 זה טיפה יקר
בסביבות 130.
וקבלנות אם אני לא טועה זה 3000 או 4000 ובדאך כלל זה כולל טסט או שניים. תלוי בבית הספר הנהיגה