6 תשובות
חבר זה ממש שלך, וידיד זה ממש איתך בכל מצב:)
אני לא ממש יודעת להסביר חבר זה שיש בניכם אהבה ושאתם נמנעים מקשר "מיני" אוליי אפשר לקרוא לזה ושומרים אמונים אחד לשני ידיד זה חבר טוב שתומך בך מצחיק אותך וכו
בשבילי ידידים וחברים זה אותו דבר, ההבדל היחידי הוא שיש בין חברים גם משיכה מינית
באחד מאוהבים ובשני לא
אנונימית
לדעתי אין הבדל, ברוב השפות בעולם גם אין את המילה ידיד, כי אין דבר כזה ידידות, אני אישית לא מאמין שיש ידידות בלי איזשהו אהבה או רגש p: (בין בת לבין )
יש אהבה ורגש בשניהם אבל בצורה ורמה אחרת לגמרי. ההבדל ברמה שאנחנו נחשפים לפגיעה נגיד
זה הכל שונה
זה הכל שונה
אנונימית
באותו הנושא: