4 תשובות
lame!
את\ה כ"כ רוצה לייקים?
אושי
זה: יום הזיכרון לשואה ולגבורה, מרכינים ראש לזכר 6 מיליון היהודים אשר נרצחו ללא רחמים בעצם היותם אך ורק י-ה-ו-ד-י-ם!
לעולם לא נשכח - ולעולם לא נסלח!
אנחנו יהודים וגאים בזה!
יהי זכרם ברוך!
יזכור.
או זה: עברנו את: פרעה. המן. היטלר. אחשורוש. אנטיוכוס. סנחריב. סיסרא. מסעות צלב. אינקוויזיציה. שואה נוראה. פיגועים. מלחמות...

ואנחנו כאן ישתבח שמו... ונשאר כאן ל-נ-צ-ח- בע"ה! "בכל דור ודור עומדים עלינו לכלותינו והקב"ה מצלינו מידם...
שואל השאלה:
וואו וואו וואו לפני שאני עומדת להפרץ עליך ואני עומדת לעשות את זה, תתחיל להרגע.
בחלום שלי אני לא ינסה להשיג לייקים על כזה דבר!
ונשבעת שאני כל כך עצבנית עכשיו!
אני כל שנה כותבת סטטוס, ולמה אנשים כותבים סטטוס על השואה?!
כי הם רוצים לקחת חלק מזה! להראות שאכפת להם והם לא כותבים סטטוסים על שמשעמם להם.
ואת האמת, אני נפגעתי כששמעתי את מה שכתבת.
ברצינות זה מוגזם,
ואני במקומך הייתי מתנצלת.
שואל השאלה:
מיטל תודה ♥