התחברות
הרשמה
ביטוח לאוטו או אופנוע או כאלה משלמים כל חודש או כל שנה?
27 במאי 2016, 19:57
רכב
רשיון נהיגה
ביטוח
ביטוח לאומי
נהיגה
2 תשובות
ביטוח לאוטו לפעמים משלמים פעם בשנה ולפעמים פעמיים בשנה תלוי בסוג הרכב. לגבי אופנועים אני לי מושג
T
Tom10
כל שנה
ס
סDוOדSסDוOדS
באותו הנושא:
לנסוע באופנוע ללא ביטוח - מסוכן לנסוע ללא ביטוח עם אופנוע?
לנהוג על אופנוע ללא ביטוח - מה קורה עם אני נוהג ללא ביטוח על אופנוע?
למה אנשים שחיים מקציבת ביטוח לאומי צריכים לחיות על משלמי המיסים (משלמי ביטוח לאומי מי שעובד )?
המוסד לביטוח לאומי - למה אנו משלמים לביטוח לאומי? לאן הכסף הולך? תודה.
אם יש לי רשיון לאוטו ואני רוצה עכשיו להוציא על אופנוע אני צריך שוב תאוריה?
מי שכאן בן 18 ומעלה - אתם משלמים לביטוח לאומי? אני לא עובדת ולא בצבא, ביטוח לאומי לא שלחו לי שום מכתב הביתה
לנסוע ברכב ללא ביטוח - בת 19 נהגת חדשה היי אם אני נוסעת בלי ביטוח לאוטו ותופסים אותי, מה יעשו לי?
רישיון לאופנוע - האם שווה לעשות? כמה עולה הביטוחים שלו? כמה עולה אופנוע למתחילים?
אי עשיית טסט לרכב - מה הסיכונים בלא לעשות טסט לאוטו ולא לשלם אגרה?
כמה אתם משלמים לביטוח חובה וצד מקיף לנהג צעיר חדש ואיפה עשיתם את הביטוח
אם עשיתי לפני שנה תאוריה לאופנוע ואני רוצה עכשיו להוציא רישיון לאוטו התאוריה של האופנוע תופסת גם לאוטו?