9 תשובות
לדעתי כן
ממש לא, עגיל וחולצות בטן זה לא הדבר שיגדיר אותך.
היחס שלך לאנשים ולסביבה שלך, ההתנהגות שלך ומי שאת - זה מה שמגדיר אותך.
אני יודעת שזה יישמע מטומטם כי זה כולה עגיל אבל לדעתי העגיל הזה ממש פרחי וכל מי שאני מכירה עם העגיל הזה היא פרחה ;-; אני לא יודעת אם את פרחה אבל זו האמת.
לא בהכרח
זה גם תלוי בהתנהגות שלך
בעיני כ אבל זו רק דעתי...
אנונימית
כן
אנונימית
לא. רק את יודעת מי את. אני לא הייתי מתלבשת ככה במקומך אבל אני לא את, תעשי את מה שאת אוהבת.
לא נראלי. תעשי מה שטוב לך אני חושבת שעגיל בפופיק זה חמוד ויפה כל עוד זה לא מוגזם