13 תשובות
אם אתה אוהב את זה תעשה
אם את אוהבת
אנונימית
שואל השאלה:
אני בן
ושאלתי את דעתכם בכוונה
כן זה כל כך יפה!
זה תלוי מה מבנה הפנים שלך, יש בנים שזה יפה להם כמו לילד בתמונה ויש כאלה שזה לא יתאים
אם את אוהבת...
אנונימית
לא.
פשוט לא.
כן זה מושלם!
זה תלוי אם זה מתאים למבנה פנים שלך.
אבל אני אוהבת מאוד תסרוקות כאלה^~^
אימואי מדיי...
אנונימית
לא אהבתי