6 תשובות
יש בטברנות
בבית של אור
shorce
שואל השאלה:
זה סיגנון יווני, וזה כיף
אנונימית
אני לא חושבת שיש מסעדות כאלו.
אבל אני יודעת שיש בטברנות, ואצלנו בחפלות של המשפחה עושים את זה כל הזמן. (אני לא יווניה)
פשוט המשפחה מושפעים.
חח הצחקת אותי! תגובה אחרונה
אנונימית
הממ
אני לא חושבת, גם בגלל שלא שמעתי על אחת ספציפית בארץ וגם בגלל ההפסד הכספי העצום. לדוג': אם תהיה מסעדה כזו שעומדת נגיד 8 שנים וכל יום נגיד 200-300 סועדים. כל יום נשברות מלא מלא צלחות, וצריך לקנות עוד פעם. בקיצור מסעדה שפויה לא תעשה כזה דבר xd