5 תשובות
חח אני סיימתי את הבגרות באזרחות בכיתה ט'
טכנית אין אצלנו כיתות אבל עכשיו אני מקביל לי'
בית ספר פרטי...
טכנית אין אצלנו כיתות אבל עכשיו אני מקביל לי'
בית ספר פרטי...
הרופרמה החדשה נותנת לבית הספר לבחור אם לעשות אזרחות ביא' או ביב', אם זה ביב' אז עושים בהיסטוריה ביא', אם לא אז ההפך.
שואל השאלה:
אני גם עושה היסטוריה השנה
אני גם עושה היסטוריה השנה
אנונימי
זה כל אחד ואיך שהמערכת שלו בבית ספר עובדת.. נגיד אצלי השנה יש בעיצוב, היסטוריה, ספרות, ספרות
ושנה הבאה בלשון אזרחות ועוד..
ולחברה שלי בשכבה שלי יש באזרחות השנה ושנה הבאה היסטוריה..
ושנה הבאה בלשון אזרחות ועוד..
ולחברה שלי בשכבה שלי יש באזרחות השנה ושנה הבאה היסטוריה..
אני חושב שגם ביא עושים
באותו הנושא: