4 תשובות
פעם אחת מספיקה בהחלט.
גם אני מחטא את המכונה אבל רק פעם אחת לפני כל הכביסות. למרות שמכבסים הבגדים כבר נקיים גם ב-40 מעלות.
אנונימי
שואל השאלה:
יש מכונות שיש להם ניקוי תוף אצלנו במכונה אין אז שמתי אבקה ומרכך אנטיבקטרילי על תוכנית של כותנה 90. מעלות
אנונימית
יש תוכנית ניקוי ייעודית. פעם אחת זה מספיק.
חבל על המים והחשמל.
ממליץ לך על אבקה שהורגת חיידקים.
אנונימי
באותו הנושא: