9 תשובות
על האש
שואל השאלה:
וואלה הכי טעים ככה^
אנונימית
לא.
זה אתה" דה אלפנט " המשתמש הזה שפה?
ענית מהר מדי
שואל השאלה:
מדוע לא?
אנונימית
כי פילים זה עם קקה. וחלש..
פילים יכולים למות מלב שבור. (אמיתי)
אני אוהבת את ברי
שמנים, גדולים, זיכרון טוב.
זה נחמד.
אני אוהבת פילות























סתם










אני מוטרדת מעצמי