התחברות
הרשמה
אני רוצה להיות ממש לבנה, זה יפה לדעתי וגם זאת לא בעיה כי אני אשכנזית אני גם ככה לבנה, אבל מה אני יכולה לעשות כדי לא להישרף בקיץ חוץ מלשים קרם הגנה?
21 באפריל 2012, 13:46
קרם הגנה
שיזוף
תקלות
בריאות
תשובה אחת
אני לא יכול להציע לך להסתגר בבית אבל שימי קרם הגנה כל שעה-שעה וחצי
S
Spongebob Roundpants
באותו הנושא:
אני לא אוהב להיות שזוף ואני ממש רוצה לדעת איך להיות לבן כמו כל האנשים הלבנים, זה יפה להם ואני שונא אנשים שזופים.
מהם (לדעתכם) שלוש התכונות הכי טובות שיכולות להיות בבן אדם?: )
בנים גבוהים (1.80+), תהיה לכם בעיה להיות עם מישהי 1.53?
שלום אני רוצה לדעת שפות מחשב בשביל לפרוץ לאתרים, לפרוץ לבנקים וסתם לבנות תוכנה שיכולה לגרום בעיה קטנה למחשב שהבעיה
יותר "קל" להיות בן מכוער או בת מכוערת לדעתכם?
מה לדעתכם ההפרש בגיל שצריך להיות בין בני זוג
אני רוצה להיות בתת משקל, כלומר להיות יותר רזה ממה שאני אמורה להיות יש בזה בעיה
יש כאן בנים שהיו רוצים להיות בנות או בנות שהיו רוצות להיות בנים ולמה?
לדעתכם בן חייב להיות עם בת ובת חייבת להיות עם בן?
בנים - האם לדעתכם בת בגובה ממוצע יכולה להיות חזקה יותר מבן בגובה ממוצע?
מה לדעתכם יותר טוב להיות בן אדם ריאלי או הומני?