4 תשובות
תלכי לספר/ית.
תגזרי ישר ולכי למספרה טובה עם הרבה המלצות
לשאול חברות על ספרים טובים...
לראות תוצאות אצל אנשים אחרים
ו... לקחת סיכון
אפשר להבין אותך, יש הרבה כאלה...
גם לי היה עד החופש שעבר שיער ארוך ואגרתי אומץ והחלטתי לתרום.. (רק עכשיו אני שמה לב כמה זמן עבר! והוא ממש ארך לי מאז... שכחתי מזה)
אגב, זה פעם ראשונה שהיה לי שיער ממש קצר, כמעט קארה, ואני לא מתחרטת על זה בכלל! בסופו של דבר מתרגלים ויודעים להסתגל לשינויים... מה שגם שיער זה דבר שגדל, ויחסית די מהר, אז אין מה לדאוג.
אני מציעה שתגזרי, זה רק קצוות, זה די בקטנה... וכל תספורת עושה טוב לשיער, היא ממש מרעננת אותו!
בהצלחה (: