2 תשובות
לא בהכרח
זה ממש תלוי איפה אתה משרת
אני למשל כן הכרתי כמה בנות שאני ארצה לשמור איתן על קשר אחרי צבא, אבל הן עדיין לא חברות טובות כמו החברות הכי טובות מהתיכון..

מכירים בטוח, יש מלא מקומות להכיר- בטירונות או בקורס או בתפקיד עצמו,
אבל לא עם כל אחד יש חיבור
אבל אל תדאג בטוחה שתכיר (: (ואני כן שומרת על קשר עם חברות מהתיכון)
אנונימית
א. לרוב מכירים חברים לחיים, לא מחויב כמובן. אין חוק מחייב שתמצא חבר לחיים.
ב. צבא אינו תיכון. אין שם מקובלים ולא מקובלים וכד'. יש מערכת היררכית ואין חשיבות לפופולריות או למסגרת חברתית שאתה רגיל אליה.
ג. חברים לחיים מכירים בשלל תפקידי צה"ל ובכל מקום אפשרי. כמובן שי סיכוי גבוה אצל לוחמים כי אצלם אתה מתחבר מהר יותר בגלל אופי השירות, אך לפעמים גם זה לא גורם להתחברות. וזאת שאלה כללית מדי מה ששאלת. יש מילון ואחת דברים שגורמים לחברויות לחיים ואין דבר חד משמעי. אין מקום שוואלה יגידו לך תמצא חבר לחיים זה לא עובד ככה.