3 תשובות
להיות חברתית ופתוחה לכולם
אני גם עשיתי מעבר כזה מכתה ו' לז' פשוט תהיי את, נחמדה לכולם וגם לבנים.
תהיי מי שאת, אל תשתני בשביל אחרים, תצחקי עם כולם ותהיי נחמדה ותנסי למצוא חברות אמיתיות.