5 תשובות
לפי דעתי זה סבבה
אבל מאד גבולי
כי הוא התחיל תיכון והיא רק התחילה חטיבה..
אבל מאד גבולי
כי הוא התחיל תיכון והיא רק התחילה חטיבה..
שואל השאלה:
סיימתי עכשיו כיתה ז בדיוק
סיימתי עכשיו כיתה ז בדיוק
אנונימית
לא לכל אחד יש סיפוקים שונים ובגיל הזה
זה אפשר גדול אבל נגיד הפרש של 3 שנים בגילאים 25- המוות זה סבבה
זה אפשר גדול אבל נגיד הפרש של 3 שנים בגילאים 25- המוות זה סבבה
כן
לדעתי כן