התחברות הרשמה

למה שמתנשקים יש רעש כזה של רוק?

24 ביוני 2016, 19:22
נשיקה צרפתיתנשיקות    
3 תשובות
כי שמתנשקים יש רוק.
T
Treat People With Kindness
מעבירים רוק
K
Kendall Jenner❤
יואוו אני מתה על זה 3>
ומשום מה שמתנשקים יש רוק והוא סוג של מתחכך בנשיקה וזה יוצר רעש
L
LaliBaddieBoop
באותו הנושא:
אתם מאמינים שיש אח ואחות בעולם הזה שמתנשקים בסתר ומאוהבים?
אתם מציעים חברות או שמתנשקים פשוט? גם לבנות
למה שמתנשקים עוצמים עיניים?
מה תחשבו על ילדים בני 13 שמתנשקים פיקה וצרפתית?
איפה שמים ידיים שמתנשקים?
שונאת את הזוגות הדביקים שמתנשקים כל הזמן ברחוב מי כמוני?
לפני שמתנשקים צריך ללק את השפתיים.. שיהיו רטובות?
מה אתם חושבים על הבנות או הבנים שמתנשקים בסדרה ויש להם חבר\ה?
למה שמתנשקים אז עוצמים את העיניים?
מה מרגישים שמתנשקים?
פעם ראשונה שמתנשקים, לרוב זה אמריקאית צרפתית או רגילה?