15 תשובות
אף אחד מהם
מה חסר גברים בעולם?
מה חסר גברים בעולם?
אף אחד מהם לא הטעם שלי ^_^
אף אחד ממה שציינת לא הטעם שלי בכלל.
מעדיפה להישאר רווקה.
שואל השאלה:
כן אבל, אם הייתם נשארים רק שלושתכם והייתם חייבים להתחתן עם אחד מהם, במי הייתם בוחרים?
כן אבל, אם הייתם נשארים רק שלושתכם והייתם חייבים להתחתן עם אחד מהם, במי הייתם בוחרים?
בלהשאר לבד xd
שואל השאלה:
נשארים בעולם רק שלושתכם התכוונתי
נשארים בעולם רק שלושתכם התכוונתי
אני הבנתי ^^
להשאר לבד.
הם תמיד יכולים להתחבר בעצמם הם לא חייבים אותי xd
להשאר לבד.
הם תמיד יכולים להתחבר בעצמם הם לא חייבים אותי xd
עם האופי המושלם..
מראה זה לא מה שאמור להשפיע על ההחלטה שלך
אני לא נמשכת לבנים נמוכים, רק לכאלה שיותר גבוהים ממני. אז האופציה הראשונה במידה והיה גבוה
ברור שהאופציה הראשונה.
למרות שמבחינת חיצוניות אני הייתי מעדיפה את השני.
למרות שמבחינת חיצוניות אני הייתי מעדיפה את השני.
אנונימית
לא זה ולא זה.
בלונדיני ועיניים כחולות (לא משנה נמוך או לא) פשוט לא הטעם שלי.
עיניים חומות שיער שחור כן הטעם שלי אבל אני לא ימשך לאופי שלו.
אז כן, לא זה ולא זה.
בלונדיני ועיניים כחולות (לא משנה נמוך או לא) פשוט לא הטעם שלי.
עיניים חומות שיער שחור כן הטעם שלי אבל אני לא ימשך לאופי שלו.
אז כן, לא זה ולא זה.
אי אפשר לדעת איך בן אדם נראה על פי התיאור שלו במילים
בכל מקרה הייתי הולכת על האופי
בכל מקרה הייתי הולכת על האופי
אני לא בת אבל ניראה לי שהתשובה דיי ברורה. הבחור עם האופי עדיף.
באותו הנושא: