2 תשובות
לא כי כבר העלת אותם ולפי דעתי לעלות את אותה תמונה פעמיים זה בזבוז עדיף להצתלם עוד ולעלות
אנונימי
אם בא לך.. למה למחוק סתם ככה, צריכה להיות לך סיבה, אם אתה רוצה בגלל אותה סיבה אז תמחוק.