4 תשובות
לא קשה, מניסיון.
אם היה לך קל ערבית בחטיבה היא לא אמורה להיות קשה
אומרים שהיא לא עוזרת, כאילו לא כמו שאומרים שהיא, אבל עדיין מאוד מושך ללכת אליה בגלל ההבטחות במודיעין והכל.
אומרים שהיא לא עוזרת, כאילו לא כמו שאומרים שהיא, אבל עדיין מאוד מושך ללכת אליה בגלל ההבטחות במודיעין והכל.
עד אמצע יא לא קשה בכלל ומשם זה מתחיל קצת להסתבך אבל אין אחד שמוציא פחות מ90 לפחות אצלנו..
לא קשה. עם אהבה למקצוע ורצון ללמוד- זה לא קשה.
באותו הנושא: